Eén telefoontje.
Direct contact.
Voor iedere gemeenschappelijke service of dienst maken we een apart 085-nummer aan. Bijvoorbeeld voor overleg tussen
huisarts en thuiszorginstantie of ggz-instelling
verpleeghuismedewerkers en specialisten ouderengeneeskunde
verpleegkundigen en dienstdoende arts
thuiszorg patiënten en de dienstdoende thuiszorgmedewerker
Aan het telefoonnummer voor de gezamenlijke taak worden zorgprofessionals gekoppeld die voor deze taak beschikbaar moeten zijn. Hiervoor gebruiken we het eigen telefoonnummer van de zorgprofessional. Nieuwe telefoons aanschaffen is ook niet nodig, want de zorgprofessional blijft gewoon gebruikmaken van zijn of haar eigen telefoon.
Manage je beschikbaarheid met Zorgtelefoon-planner
Iedere zorgprofessional geeft zelf zijn of haar beschikbaarheid op in de Zorgtelefoon-planner. Bij roosterwijzigingen of ziekte ben je dus niet afhankelijk van roostermakers.
Zorgtelefoon schakelt oproepen automatisch door naar de telefoon van de dienstdoende zorgverlener. Wordt de oproep niet beantwoord? Dan schakelt Zorgtelefoon automatisch door naar de volgende dienstdoende zorgverlener binnen het cluster. Net zo lang totdat de telefoon wordt opgenomen. Is niemand bereikbaar? Dan wordt uiteindelijk doorgeschakeld naar de alarmcentrale (optioneel). Dus geen zoektocht meer naar de dienstdoende zorgverlener en telefoonnummers. Eén nummer, één telefoontje. Meer heb je niet nodig.
Je bereikbaarheid verder verbeteren? De uitgebreide rapportages in Zorgtelefoon geven je precies die informatie die je nodig hebt, zoals:
Welk nummer heeft er gebeld?
Hoe vaak is er gebeld?
Naar wie is er doorverbonden?
Hoe lang duurde het voordat er opgenomen werd?
Hoe vaak werd er naar een volgend nummer doorgeschakeld?
Op basis van deze managementinformatie kun je de processen verder stroomlijnen en je bereikbaarheid verder verbeteren.
Zien hoe het werkt? Vraag een demo aan!
Benieuwd naar de mogelijkheden van Zorgtelefoon voor jouw organisatie? Vraag een demo aan!